Fick plötsligt 10 minuter extra...

... Ledig tid tid på jobbet ;) så jag passar på att slänga in ett par rader här :) 
 
Jag är inne på slutspurten i mitt 24-timmars pass på jobbet, attans så bra jag trivs! Igår passade vi på att baka lite, jag och MrBrukare, kladdkaka blev det och Den hamnade i frysen :) Dock gjorde sig byxorna redo, redan under tillagningen i ugnen, och spräckte sig själva för att eventuellt få plats med nåt kilo till... Tack för den! 
 
Får bli lite mer regelbundna promenader till stallet tror jag, och lika bra att fortsätta knapra morötter när sötsuget tränger sig på ;) 
 
Idag ska jag slappna av, hämta jordens finaste Julia i skolan och ikväll blir det en tur till stallet - skrittpass på Binabus står på schemat... 
Och gissa vad?
Inte jättelångt kvar till Phenixen kommer hem, jag trodde han skulle bara borta till Juni, men förmodligen blir det bara 2-3 månader till! Underbart! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0